Saturday, May 2, 2009

[我自己]


Today i do alot of stuff. Meet fren, play guitar, write blog, online kao kao, play games ,play anything tat i can play. Really long time i din enjoy tis kind of life after i graduate from KBU.

When i start to write tis blog, i start to think of most of the ppl will write blog using their own word about themselves. But tis time i wan to write blog in a special way which is using a chinese song which is describing about my life. Well i found some of it. For those dunno chinese i jz wan to say sorry but those who knows chinese try to read the lyric of tis nice meaningful song. This is describing about my current life。

慢慢欣赏哦!




[当你]

如果有一天
我回到从前
回到最原始的我
你是否会觉得我不错
如果有一天
我离你遥远
不能再和你相约
你是否会发觉我已经说再见

*当你的眼睛眯着笑*
当你喝可乐当你 吵
我想对你好
你从来不知道
想你想你
也能成为嗜好
当你说今天的烦恼
当你说夜深你睡不着
我想对你说
却害怕都说错
好喜欢你
知不知道

[爱笑的眼睛]

离开你我才找回我自己
那爱笑的眼睛 再见到你
我一定让自己 让自己坚定
离开你 我才发现自己
那爱笑的眼睛 流过泪
像躲不过的暴风雨
淋湿的昨天忘 记
离开你我才找回自己
那爱笑的眼睛 再见爱情
我一定让自己 让自己坚 定
再见到你
我一定让自己 假装很坚定

1 comment:

Zoellai said...

Jiunnie, actually I've view ur blog so many times der..especially this site, I like it so much and keep viewing and the song is nice..hahah: ) Smile笑: )